Penis Başına Dolgu Uygulaması ile Erken Boşalma Tedavisi

Erken boşalma dünya genelinde en sık görülen cinsel işlev bozukluğu olmayı ve toplum sağlığını etkilemeyi sürdürdükçe erken boşalma tedavisi alternatifleri artmaya devam ediyor.

Penisin sinir yoğunluğunun yüksek olduğu baş kısmına hyaluronik asit içeren dermal dolgular enjekte edilerek gerçekleştirilen non invaziv uygulama ile erkeklerin boşalma süreleri üç kata kadar arttırılabiliyor.

Klinik ortamında penis başının lokal anestezi ile uyuşturulmasının ardından bölgeye dermal dolgu maddelerinin enjekte edilmesi yoluyla gerçekleştirilen ‘penis başına geçici dolgu uygulaması’, deneyimli cerrahlar tarafından yapıldığında çok başarılı sonuçların alınması mümkün oluyor.

Erken boşalmanın organik ve psikolojik birçok farklı nedeni bulunuyor. Penis aşırı duyarlılığı da erken boşalmanın organik nedenleri arasında ilk sıralarda yer alıyor. İçerisinde hyaluronik asit bulunan dermal dolgu malzemeleri penis başına enjekte edildiğinde, dokunsal uyaranlara aşırı duyarlı sinirler ile cilt arasında bir bariyer oluşturarak boşalma süresinin uzatılmasına katkıda bulunuyor.

Penis başına dolgu ile erken boşalma tedavisinin etkisi ortalama olarak 1 hafta içerisinde fark ediliyor. Yaklaşık 1 sene boyunca etkisi devam eden dolgu ile erken boşalma tedavisi sonrası hastalar günlük hayatlarına dönebiliyor. Klinik ortamında güvenle gerçekleştirilen işlem bazı hastalarda uygulama bölgesinde geçici kızarıklıklara ve morarmalara neden olabiliyor; bu şikayetler 1 hafta içerisinde ortadan kalkıyor. Penis başına dolgu uygulaması ile penis duyarlılığı azaltılabildiği için cinsel ilişki hem erkek hem da kadın için daha tatmin edici hale gelebiliyor.

Erken Boşalma Sorunu

Penis Başına Dolgu ile Erken Boşalma Tedavisi